Rabka 2021

Rabka, Maciej A

Drugą połówkę urlopu zaplanowaliśmy w Rabce

Park Jordanowski i dwukrotna wizyta w Rabkolandzie dostarczyła wszelkich rozrywek Lence przez te parę dni, ponadto przejażdżki na konikach i zakupowy szał pamiątkowy.

Promenada nad Poniczanką, Maciej A

W gorszą pogodę wybraliśmy się na Termy do Białki, oczywiście straszny błąd, gdyż na ten sam pomysł wpadło pół Polski. Tak też ku przestrodze: 42 km drogi w korkach (2,5 h) w aucie bo płynny przejazd Zakopianką jest teraz prawdziwym problemem. Stanie w kolejce do kasy w Białce odpuściliśmy, nie doczekalibyśmy. Przejazd do Bukowiny, tu godzina w kolejce po bilet.

A termy same w sobie fajne, Lence najbardziej pasowała „dzika rzeka” i basen z muzyką pod wodą. Zjeżdżalnie na dworze, gdy się tak ochłodziło, to pomyłka, więc z tego nie dało się skorzystać. Ogólnie popływaliśmy że hej.

Patrząc ponad Rabkę, Maciej A

Jeden z ładniejszych dni wykorzystaliśmy na wycieczkę na górę Wdżar w Kluszkowcach, kto nie był to zachęcam, bo bardzo fajne miejsce. Widoki na Tatry i Zalew Czorsztyński klasa, ponadto letnie zjazdowe trasy rowerowe i narciarskie zimą. Bardzo fajny, (no może troszkę za krótki) szlak pieszy, a dla leniwych wyciąg krzesełkowy. Ponadto grawitacyjny letni tor saneczkowy. Dla nas zdecydowanie atrakcyjne miejsce.

Podsumowując Tatr nie było na tym wyjeździe, ale tłumy pokazywane w telewizji i korki na drogach skutecznie nas zniechęciły. Rabka dla naszej małej rodzinki była atrakcyjna i nie żałowaliśmy za bardzo (no może Tatuś troszkę z żalem spoglądał z daleka ;-) ).

Promenada nad Poniczanką, Maciej A
Patrząc ponad Rabkę, Maciej A
Rabkoland, Maciej A
Wdżar, Maciej A
Podejście na górę Wdżar, Maciej A
2021-08-04

07 wrzesień 2021 14:08

[cytuj autor='tomtur']Latem to niestety łatwo trafić na tłumy innych turystów.Ja na początku września będę w Krakowie i planuję wycieczkę do ,bliskiego Rabce, skansenu kolejowego w Chabówce[/cytuj]

A do tego skansenu jeszcze z Lenką nie zajrzeliśmy. Raz odbiliśmy się od zamkniętej bramy, było blisko :-).

Kraków atrakcyjny, przynajmniej dla mnie, myślę o wycieczce pociągiem, taka dodatkowa atrakcja.

07 wrzesień 2021 09:06

Rabka? Pewnie, rozważ jeszcze Szczawnicę, Polańczyk, Karpacz, Krynicę, albo Kudowę.

Zawsze zachęcę też do Tatr, zawsze :-)

06 wrzesień 2021 10:47
Konto użytkownika zostało usunięte
06 wrzesień 2021 09:46

[cytuj autor='Maciej A']Tak, zwłaszcza że we wrześniu będzie już luźniej, a jak dobrze pójdzie... :-)[/cytuj]

Życzę, żeby poszło jak najlepiej 🙂

Ja już zapowiedziałam rodzinie, że jak mnie nie wykończy żaden covid, ani co gorsze zdalne nauczanie i dożyję przyszłych wakacji, to jedziemy w góry i już. Jeszcze nie wiem jakie, na pewno niezbyt wymagające, ale zamieszczone tu zdjęcia tylko mnie w tych planach utwierdzają.

29 sierpień 2021 23:07

Latem to niestety łatwo trafić na tłumy innych turystów.

29 sierpień 2021 02:07

Tak, zwłaszcza że we wrześniu będzie już luźniej, a jak dobrze pójdzie... :-)