Mazurski Raj - Giżycko i okolice

Widok z Wieży Ciśnień, Mariola i Marcin

Pierwszym miejscem jakie odwiedzilismy była Wieża Ciśnień. Na górę weszliśmy po wewnętrznych krętych schodach, istniała również możliwość wjazdu windą. Po drodze oglądaliśmy przeróżne fotografie i obrazy. Z wieży podziwialiśmy panoramę miasta, okoliczne wioski, lasy oraz jezioro Niegocin, niestety nie widać było innych jezior, położonych na północ Giżycka. Wewnątrz obiektu otwarta była kawiarnia, sklepik z pamiątkami, galeria oraz mini muzeum mazurskie.

Następnym punktem naszej wycieczki było odwiedzenie Zamku Krzyżackiego oraz przyjrzenie się z bliska Mostowi Obrotowemu, jednej z niewielu tego typu konstrukcji w Europie.

Jezioro Niegocin, Mariola i Marcin

Kolejnym punktem naszej wycieczki było jezioro Niegocin. Korzystając z pięknej pogody rozkoszowaliśmy się widokiem jeziora. Pływaliśmy równiez kajakami.

Ostatnim punktem naszej wycieczki było zwiedzenie Twierdzy Boyen. Poruszaliśmy się wyznaczonym szlakiem, oglądając zabytkowe fortyfikacje.