Zakopane

, marian

Jedziemy do Zakopanego.Towarzyszy nam siostra żony, która nigdy nie miała okazji poznać piękno Tatr. Pogoda nam dopisuje więc widoki są niesamowite.Bardzo chcieliśmy jej jak najwięcej pokazać.Udało nam się być na Morskim Oku.Jesteśmy zadowoleni bo ostatnim razem padał deszcz i chmury zasłaniały nam góry.Tym razem widoki są cudowne.

Kasprowy Wierch to kolejne miejsce, które udało nam się zobaczyć.Rankiem pojechaliśmy do Kuźnic, więc nie było jeszcze tak dużej kolejki na wyciąg.Ach,te góry jakie one są piękne.Niesamowite widoki.Tyle razy już tu byłem ale ciągle jestem pod wielkim wrażeniem.

Zastanawialiśmy się,  na którą wybrać się dolinę czy Chochołowską czy Kościeliską.W końcu wybraliśmy Dolinę Kościelisko. To chyba najsłynniejsza dolina w polskich Tatrach.Bardzo przyjemnie tak powędrować wśród tak przepięknej natury.

Jadąc do Kirowa, gdzie rozpoczyna się szlak na dolinę, zatrzymaliśmy się przy Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach.

Obowiązkowym punktem naszego programu zwiedzania oczywiście był wjazd na Gubałówkę, gdzie podziwialiśmy panoramę gór.

Po całodziennych wędrówkach, chętnie pospacerowaliśmy  po Krupówkach.

, marian

W ostatnim dniu pojechaliśmy się zrelaksować na Termy Chochołowskie.

I tak miło nam minął czas w Zakopanem aż ciężko było nam opuszczać te miejsce.Jak to mówią, wszystko co dobre, szybko się kończy.Miło będziemy wspominać ten pobyt, a najbardziej nas cieszy że mogliśmy to wszystko pokazać szwagierce, która była pełna zachwytu.

Tagi górska
2021-10-08

27 październik 2021 22:47

Piękna trasa. Ja jakoś wciąż się strasznie wzbraniam przed tym Zakopanem, ale może trzeba się będzie kiedyś w końcu przełamać, tym bardziej, że są tzw. naciski ze środowiska 😉

21 październik 2021 10:24

Zazdraszczam, przepiękne miejsca w Tatrach.

Marzę w tym roku... i tylko marzę. No pogoda też Wam się trafiła :-)

15 październik 2021 12:39

Marianie, ale fajnie pozwiedzaliście i pokazaliście siostrze Tatry. Same hity 🙂 Zdjęcia cudne!

15 październik 2021 08:50

Piękne widoki. Nie byłam i jeśli kiedyś się wybiorę to tak jak Wy po sezonie, żeby tłumy były choć trochę mniejsze.

14 październik 2021 10:52

Góry są piękne, temu nie zaprzeczy nikt. Super, że pogoda dopisała i widoki cudne

13 październik 2021 22:42

[cytuj autor='Południowa Hania']widać, że zadowoleni no i w październiku chyba znacznie mniejsze tłumy tan[/cytuj]

Oj,bardzo zadowoleni.Pomimo października to turystów nie brakuje.To chyba ostatnie ciepłe dni to każdy chciał ten czas wykorzystać.Pozdrawiam.