Najdłuższy wiszący most na świecie -Dolni Morawa

, marian

Dolni Morawa to niewielka miejscowość górska w Czechach, leżąca u podnóża Śnieżnika,  położona tuż przy granicy polskiej. Największą atrakcją tej miejscowości jest Ścieżka w Obłokach, czyli niesamowita wieża widokowa, oraz największy wiszący most na świecie. Na wieży widokowej byliśmy już z rodziną parę lat temu, ale mostu jeszcze nie było. Oczywiście jak tylko się dowiedzieliśmy o tej nowej atrakcji, zaraz w planach zapisaliśmy tą atrakcje w  kolejce do zwiedzania. Bilety  kupiliśmy przez internet.Na górę wjechaliśmy kolejką linową.Spacer mostem jest jednokierunkowy.  Ma on długość 721 metrów i rozciąga się między grzbietami dwóch górskich szczytów Slamnika i Chlumu Przejście przez most robi wrażenie. Widoki niesamowite. Żona  była w swoim żywiole.Ja ciągle walczący z lękiem wysokości czułem każdy ruch mostu, ale dałem radę.Wracaliśmy bardzo przyjemnym szlakiem, zachwycając się widokiem na most i wieże widokową na tle przepięknych pasm górskich. Potem jeszcze weszliśmy  na wieżę widokową. Kolejne  wrażenie i adrenalina ale warto było.Polecam.

Tagi rodzinna
2023-08-14

27 listopad 2023 10:31

Taka ścieżka to coś co tygryski lubią najbardziej 🙂

23 listopad 2023 20:15

[cytuj autor='Maciej A']Może i kosztowne, ale przynajmniej raz chciałbym zobaczyć[/cytuj]

Prawda, warto te pieniądze poświecić.Co zobaczymy to nasze.

23 listopad 2023 19:19

Może i kosztowne, ale przynajmniej raz chciałbym zobaczyć

23 listopad 2023 12:09

[cytuj autor='Anna Piernikarczyk']Fajnie, że go dodałeś, tez mnie tam ciągnie 🙂[/cytuj]

Super atrakcja i warto jechać.Trochę kosztowna bo wjazd i zjazd w górę, wieża widokowa oraz most to około 230 zł jak dobrze pamiętam.

22 listopad 2023 19:49

Fajnie, że go dodałeś, tez mnie tam ciągnie 🙂