Lwów

Wnętrze Opery Lwowskiej, Arkadiusz Musielak

Będąc w Bieszczadach postanowiliśmy wybrać się do Lwowa. W tym celu skorzystaliśmy z biura turystycznego (jednego z wielu organizujacych wycieczki) z Leska. Autokar zabrał nas z Polańczyka i po przekroczeniu granicy w Krościenku kierowaliśmy się prosto do Lwowa. O samym mieście nie będe opisywał, gdyż z całą pewnością dokładniejsze informacje znajdują się w przewodnikach i Internecie. W trakcie tej wycieczki (jedniodniowej) zwiedziliśmy podstawowe zabytki Lwowa, jednocześnie poznając jego historię od oprowadzającego nas przewodnika. Samo miasto zrobiło na nas duże wrażenie i z całą pewnością tam wrócimy w przyszłości.

Koszt jedniodniowej wycieczki to 90 zł osoba dorosła i 80 zł dzieci. W koszt wliczony jest przejazd, opłaty graniczne oraz opieka pilota i przewodnika wycieczki.

Cmentarz Łyczakowski, Arkadiusz Musielak

Jedynym problemem jest samo przekroczenie granicy, na której staliśmy po 2 godziny w każdą stronę. Tam człowiek czuł się jak przemytnik a nie turysta.

Wnętrze Opery Lwowskiej, Arkadiusz Musielak
Cmentarz Łyczakowski- żołnierzy ukraińskich, Arkadiusz Musielak
2010-09-07

03 kwiecień 2012 09:23

witaj Arek . lza splynela z  moich oczu jak zabaczylem  te zdjecia z Lwowa.  Miasto ladne ,troche zaniedbane  , ale Cmentarz Orlat , i naszych wiesczy narodowych robi  ogromne wrazenie  na kazdym.  pozdrawiam  Janek

26 listopad 2011 18:52

Dobrze Danusiu że dorzuciłaś Dworzec gdyż obok niego tylko przejeżdżaliśmy, więc nie mam fotek. Przy samym Pomniku Mickiewicza też nie byłem gdyż akurat układali wokół niego kostkę brukową. Pozdrawiam.

25 listopad 2011 19:57

Dziękuję Mokunko!

Lwów wspominam z sentymentem, choć na zwiedzanie było mało czasu i przypominało to bardziej maraton niż oglądanie tego pięknego miasta. Muszę tam kiedyś znów pojechać. Zdjęć nie podpisałam, ale doskonale je odczytałaś. Pozdrawiam cieplutko :-)

25 listopad 2011 19:47

Sliczne foty Lwowa Danusiu!.Pomnik Mickiewicza, dworzec oraz Cmentarz Orląt.Jesli sie myle, to sork; we Lwowie bylam przed laty.pozdrawiam🙂

25 listopad 2011 18:54

Poniżej parę zdjęć z mojej "lwowskiej" wyprawy :-)

25 listopad 2011 18:51

Ja wybrałam się do Lwowa z Biurem Podróży z Zamościa- będąc na wakacjach w Zwierzyńcu. Wycieczka ciekawa, choć długie czekanie na granicy było dość przygnębiające. W efekcie na zwiedzanie zostało niewiele czasu. Lwów to miejsce które koniecznie muszę ponownie odwiedzić. Zadałeś sobie sporo trudu opisując przedstawiane zdjęcia. Dzięki temu mogłam ponownie odbyć sentymentalną podróż. Dziekuję i pozdrawiam :-)