Szrenica- Śnieżne Kotły

, marian

Majówka zaplanowana ,byle tylko pogoda dopisała. Pierwszy dzień planujemy wędrówke po górach.Do Szklarskiej Poręby dojeżdzamy po godzinie siódmej.W biurze turystycznym wykupujemy wycieczkę na piątek do Szwajczari Saksońskiej a na sobote do Pragi.Meldujemy się w pensjonacie i szybciutko udajemy się pod wyciąg na Szrenice.Pare fotek przy schronisku i Końsich Łbach.Dookoła przepiękne widoki. Dalej czerwonym szlakiem wędrujemy na Śnieżne Kotły.Mijamy Trzy Świnki ,Twarożnik i Łabski Szczyt.Po drodze trochę straszy deszczyk ale pragnienie dotarcia do Śnieżnych Kotłów jest silniejsze.Widoki które tam zobaczyliśmy są poprostu cudne. Coś pięknego .Nasyczeni panoramą udajemy się zółtym szlakiem do wodospadu Łaskiego po stronie czeskiej.Już z daleka widzimy wielką budowlę Labską boude. Schodzimy do wodospadu Łabskiego.Cudne widoki i ten szum wody .,Następnym celem wędrówki jest wodospad Pancavski.,który jest najwyższym wodospadem Karkonoszy oraz Czech..Wracamy czerwonym szlakiem.Mijamy Żródło Łaby,,które o dziwo zasypane było śniegiem.Pogoda zaczyna się pogarszać.Niestety zjeżdzamy już w deszczu. Zmoknięci ale zadowoleni idziemy do pensjonatu.

2014-05-01

06 maj 2014 12:44
Wielka szkoda Elu ze nie doszło do spotkania .Może kiedyś uda się,tak jak Karol mówi góra z górą się nie spotka a człowiek z człowiekiem tak. PS.Cieszę się źe niektórzy mają w planie tam być.Miło będzie powspominać.
06 maj 2014 11:54

Po pięknych terenach powędrowałeś. W tym roku też planuję połaźić troszkę tymi szlakami ale w sierpniu.

pozdrawiam.

Avatar użytkownika Barsolis Karol Turysta Kulturowy

ELU i Marianie - byloby  (przypadkowe ) spotkanie  na  SZCZYCIE .

góra z górą nigdy nie spotka sie ,  a czlowiek z czlowiekiem moze sie  jednak spotkać .

Na  to tez i  ja licze  , ze moze kiedys  z KIMS  z  pszl. spotkamy sie  na szlaku

Karol Barsolis

Turysta  Kulturowy

06 maj 2014 11:40

Witam. To byśmy się spotkali., bo też w palnie miałam Zródło Łaby.  Maszerowałam od Łabskiego Szczytu, ale niestety burza mnie zawróciła z drogi. Szkoda, wielka szkoda. Super wycieczka, śliczne widoki. Pozdrawiam

06 maj 2014 10:54

Tadziu-właśnie dzięki Twojej wycieczki pokusiłem się na czeską stronę. Warto było bo wodospady i widoki przepiękne.

Dziękuję wszystkim za miłe komentarze.

06 maj 2014 09:46

Marianie piękna majówka, widoki, zdjęcia. W planach wakacyjnych są Karkonosze, byłem tu wiele razy, ale zawsze mile tu wracam. Dzięki za wspomnienia.

Tadek

06 maj 2014 08:30

Pięknie pięknie, cudne miejsca, będziemy tam w lato mam nadzieje 🙂

06 maj 2014 07:13

Super majówkę sobie zafundowaliście Marianie,mogę tylko zazdraszczać i podziwiac relację i foty,bo my siedzielismy rodzinnie w domu.

05 maj 2014 23:35

Super wycieczka tereny znamy ale zawsze jest niedosyt pozdrawiamy

05 maj 2014 23:27

Perełki pięknych Karkonoszy, super wycieczka,

z chęcią znów bym się wybrał, i znów, i ...

pozdrawiam

Avatar użytkownika Barsolis Karol Turysta Kulturowy

pieknie powedrowales  Marianie z  zona. Góry sa  zawsze  atrakcyjne i wyzywajace.