Jesienny Chojnik

, Ela

6 rano, -5stopni, ale już widać że będzię ślicznie. Więc dość siedzenia w domu. Tomek trochę zmęczony dzień wczeniej był na 5 godzinnym marszu na orientację, ale wstaje chętnie. Pakujemy plecak, jakieś kanapki i w drogę. Jedziemy do Sobieszowa, w planie zamek Chojnik, bez zwiedzania.Już byliśmy kilka razy. Historii zamku też nie bedę opisywać bo już to robiłam.Chcemy przejść oddanym po remoncie zielonym szlakiem. Zawsze wchodziłam czerwonym. Ale polecam zielony, zdecydowanie ładniejszy,z pięknym głazowiskiem, nową drogą. Na zamek prowadzą schody, które są już oznaczone żółtym szlakiem. To coś co lubię.

Po zaliczeniu schodów robimy foty i przechodzimy na drógą górę, bez szlaku, wąską ścieżką, ostro pod górę. Trochę zasapani, zadyszani, przerwa w spinaczkach zrobiła swoje, ale po dojściu na szyt widoki na zamek zapierają dech w piersiach.Rekompensują zmęczenie. Kolejna tam wyprawa wiosną lub wczesnym latem dla porównania.

Dzwon, Ela
Schodzimy:), Ela
2013-11-17

04 maj 2015 10:15

Ela pięknie nam pokazałaś zamek z przeciwnej góry. Fotki są super.Widać zamek  w całej okazałości.

24 listopad 2013 13:26

A ja Ci dziękuję za powrót do przeszłości. Byłam tam 19 lat temu, podczas koloni. Bardzo fajnie wspominam właśnie szlak na zamek pełen skał i sam zamek. Niestety jak to wtedy aparaty analogowe, więc stamtąd mam tylko jedno zdjęcie grupowe przed bramą zamku. A szkoda...

18 listopad 2013 10:33

Bardzo fajna wycieczka, widok na zamek super a szlak zielony bardzo ciekawy - kamienisty.

18 listopad 2013 09:51

Piękny Chojnik

Pogoda też dopisała

Na Chojniku byłem, ale na tą dodatkową górę dla widoków też chciałbym wejść.

pozdrawiam

18 listopad 2013 08:12

No zimno się zrobiło, ale piękne zdjęcia i piękna wyprawa zazraszczam 🙂

18 listopad 2013 07:59

Piękne fotki z jesienia w tle :-) Kładka nad Wrzosówka kojarzy mi się z naszym zdumieniem,gdy wyprowadził nas na nią GPS w drodze na Chojnik ,czy zamek Czocha,już dokładnie nie pamiętam. Nie zawsze warto wierzyć GPS :-) A kamienne schody na zamek Chojnik chyba są mi co nieco znane:-) Szliśmy żółtym szlakiem.Tym milsze dzięki Tobie wspomnienia:-)

Ostatnio edytowany: 2013-11-18 08:42

17 listopad 2013 21:45

piknie  ELU.

zamek Chojnik - hm.hm  . -

najdalej wysuniety PIASTOWSKI zamek na poludnie Polski -dlatego jest  moim "konikiem " nr 1.

Zamek i trasa  -najladniej wyglada podczas  zlotej jesieni

Pozdrawiam  Karol

Ostatnio edytowany: 2013-11-18 18:45

17 listopad 2013 21:37

Już miałam zamykać komputer, a tu pokazały się Twoje zdjęcia!

Wiedziaaałam Elu, że zdjęcia będą ładne. Piękny jest szlak który pokonałaś i piękny Chojnik w oprawie jesiennej. Nie byłam tam w tym roku i z tym większą przyjemnością je oglądałam.

Pozdrawiam serdecznie :-)

ps. Mój Tomek też czasem towarzyszy mi w wyprawach:-)

17 listopad 2013 21:27

Dziękuję Danusiu już się wrzucają. Pozdrawiam buzialkowo🙂

17 listopad 2013 21:25

Elu! Jesteś niezmordowana! Nie straszna Ci ujemna temperatura na dworze- podziwiam! Zdjęcia pooglądam  jutro, ale oceniam już teraz- oczywiście Piątka!