Atrakcje Lasku Wolskiego w Krakowie

, Lucy i Tom

W piękną niedzielną pogodę wybraliśmy się do Lasku Wolskiego. Oczywiście głównym punktem wycieczki był Ogród Zoologiczny. Wyjechaliśmy dość wcześnie, aby nie stać w kolejce po bilety 😉 . W sumie bardzo dobrze, ponieważ około godziny 14 kolejka była bardzo długa. Weszliśmy do ZOO wprost na pawia chadzającego samodzielnie po ogrodzie. Spacerowaliśmy dość długo oglądając zwierzęta i rośliny. Oczywiście duże zainteresowanie wzbudziły w nas żyrafy, które całkiem niedawno przyjechały do krakowskiego ZOO. Również ciekawe okazały się słonie, choć nie chciały podejść do nas bliżej. Po wyjściu z ZOO przespacerowaliśmy się na Kopiec Piłsudzkiego. Przepiękne słońce, widoki na Kraków wcale nie zachęcały nas do powrotu.

Zoo w krakowie, Lucy i Tom
Las Wolski, Lucy i Tom
, Lucy i Tom
Kopiec Piłsudskiego, Lucy i Tom
2014-03-31

05 kwiecień 2014 08:54

Fajny spacer w słonecznej aurze

widoczek z kopca też ciekawy

pozdrawiam

02 kwiecień 2014 04:14

fajna wycieczka.

01 kwiecień 2014 12:15

Wiosennie i sympatycznie. Miła wyprawa,pozdrawiam:-)

01 kwiecień 2014 09:50

W krakowskim ZOO jest też miniZOO właśnie dla maluchów. Można tam (specjalną paszą lub marchewkami, które dają pracownicy ZOO) karmić zwierzęta. Jest też równiez nieduży plac zabaw. I polecam, aby wybrać się jak najwcześniej rano, gdyż im później tym gorzej dojechać do parkingu, a autobusy MPK to tragedia w godzinach szczytu.

01 kwiecień 2014 08:17

Piękne zdjęcia i zwierzątka! Nasze dzieci iały by radochę 🙂 Właściwie to planujemy z nimi wycieczkę do Krakowa taką z noclegiem, żeby zobaczyć rzeczy mniej popularne

31 marzec 2014 22:00

Fajne zwierzaki .🙂 Przyroda w roli głównej . I dobrze , bo Kraków choc piękny lecz to nie tylko zabytki 🙂

31 marzec 2014 21:13

super wycieczka 🙂 zoo bardzo fajne, duże widziałam kilka gatunków, których nie ma w Gdańsku 🙂 Kopiec i widoku również na 5+ 🙂